Reklamační řád
Reklamační řád pro reklamaci služeb V čilu
Tento reklamační řád stanovuje podmínky uplatňování záruky na díla vytvořená společností Stride XL s.r.o. (dále jen "Zhotovitel") a na poskytované úklidové služby. Dokument určuje postup při vyřizování reklamací od jejich podání až po vyřešení a odstranění reklamované vady.
Tento reklamační řád je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně dohodnuty jiné záruční podmínky. V takovém případě mají smluvní podmínky přednost před tímto řádem.
Práva a povinnosti obou stran, které nejsou uvedeny v tomto reklamačním řádu nebo smluvně ujednány, se řídí platnými zákony České republiky, zejména Obchodním zákoníkem, Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele v aktuálním znění.
"Zhotovitelem" se rozumí firma Stride XL s.r.o., sídlící na adrese Sekaninova 869/3, Husovice, 614 00 Brno, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 107027/KSBR.
1. Za jaké vady služeb neseme odpovědnost?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba v okamžiku poskytnutí nemá vady a je dodána v souladu se smlouvou. Služba je považována za bezvadnou a v souladu se smlouvou, když:
  • odpovídá popisu uvedenému ve smlouvě o poskytování služeb a jejích přílohách;
  • je poskytnuta v dohodnutém termínu a trvá po stanovenou dobu;
  • je provedena s patřičnou odborností a péčí; je v souladu s požadavky právních předpisů.
Zhotovitel se zavazuje řešit oprávněnou reklamaci Objednatele bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.
2. Jaká je záruční doba na poskytovanou službu?
Vzhledem k povaze prováděné činnosti (úklidové práce apod.) má Objednatel služby právo uplatnit reklamaci provedených prací:
  • okamžitě při převzetí díla – písemně do Předávacího protokolu díla (je-li vyhotoven). Originál Předávacího protokolu díla zůstává Objednateli,
  • neprodleně po zjištění vad, nejpozději však do 24 hodin od předání díla, a to výhradně e-mailem na adresu BudVCilu@gmail.com
  • Skryté vady služby lze reklamovat nejpozději do šesti měsíců od předání díla.
Pokud Objednatel uplatní viditelnou vadu v záruční lhůtě s nepřiměřeným zpožděním od jejího vzniku, nemusí být tato vada Zhotovitelem uznána.
Probíhající reklamační řízení neopravňuje Objednatele k nezaplacení faktur za provedené služby.
Záruka se nevztahuje na:
  • závady způsobené nepříznivými přírodními vlivy a živelnými pohromami,
  • závady vzniklé zanedbáním běžné údržby,
  • závady způsobené vlastním přičiněním Objednatele či zásahy třetích osob,
  • závady vzniklé nevhodným zacházením nebo vandalismem,
  • změny způsobené přirozeným vývojem,
  • poškození způsobená domácími zvířaty
3. Jaké nároky máte v případě vadného plnění?
Pokud Vám byla služba poskytnuta vadně, máte především následující práva:
  • bezplatnou nápravu (především dodatečné nebo náhradní poskytnutí služby);
  • adekvátní snížení ceny;
  • odstoupení od smlouvy, pokud vadné plnění představuje podstatné porušení smlouvy. Za podstatné se považuje takové porušení, o kterém porušující strana při uzavírání smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, kdyby toto porušení předvídala; v jiných případech se porušení nepovažuje za podstatné!
  • Tímto ustanovením nejsou dotčena případná další práva vyplývající z platné legislativy.
4. V jakých situacích nelze uplatnit práva z vadného plnění?
Práva z vadného plnění Vám nepřísluší, jestliže:
  • jste o vadě věděli před poskytnutím služby;
  • jste vadu zapříčinili sami, zejména poskytnutím nesprávných či neúplných informací;
  • jste byli před poskytnutím služeb upozorněni, že výsledek nemusí být stoprocentní – například u odstraňování odolných skvrn apod.
5. Jaký je postup při reklamaci?
Objednatel je povinen uplatnit reklamaci písemně, a to buď na Předávacím protokolu, nebo e-mailem na adresu budVCilu@gmail.com.
Každá reklamace musí obsahovat tyto informace:
  • Jméno / Název Objednatele
  • Kontaktní údaje osoby uplatňující reklamaci včetně telefonu a e-mailu
  • Přesnou adresu místa plnění smlouvy (provedení díla / poskytnutí služeb)
  • Datum uplatnění reklamace
  • Datum vzniku / zjištění reklamované vady
  • Stručný a výstižný popis vady, okolností jejího vzniku / zjištění, faktorů ovlivňujících vznik vady a možných následků souvisejících s reklamovanou vadou. Doporučuje se doplnit popis fotografiemi reklamované vady.
  • Návrh termínů pro návštěvu Zhotovitele na místě reklamované vady k projednání reklamace
  • Podpis osoby uplatňující reklamaci
Zhotovitel se po telefonické domluvě dostaví do 3 pracovních dnů od doručení reklamace na místo plnění k projednání reklamace. Objednatel je povinen v této lhůtě umožnit Zhotoviteli přístup k reklamované vadě a být přítomen při projednání reklamace.
Zhotovitel informuje Objednatele o uznání či neuznání oprávněnosti reklamace. V případě oprávněné reklamace zahájí postup k odstranění vady dle dohody s Objednatelem. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřešena bez zbytečných průtahů, nejpozději do 30 dnů od uplatnění Reklamace.
Objednatel je povinen umožnit Zhotoviteli v dohodnutých termínech přístup na místo reklamované vady a poskytnout mu součinnost v rozsahu sjednaném ve Smlouvě o dílo / Údržbové smlouvě.
V Brně dne 15. 4. 2025
Kontaktujte nás
Napište nám ​e-mail​ a my se vám obratem ozveme ohledně termínu konzultace.
Nebo zavolejte na ‭+420 725 445 138‬. Jsme tu pro vás každý pracovní den 8–18.
V čilu
V čilu je profesionální služba, která zahrnuje veškeré práce spojené s údržbou vašeho domova a zahrady. Místo řešení každodenních starostí s údržbou si můžete užívat volný čas s rodinou nebo se věnovat svým koníčkům.
Od sekání trávníku přes opravy střechy až po údržbu bazénu – postaráme se o vše. Ušetříte nejen čas a námahu, ale získáte i jistotu, že o váš majetek pečují zkušení odborníci.
S námi komunikujete pouze s jedním kontaktním místem, které zajistí veškeré potřebné služby. Dopřejte si luxus bezstarostného bydlení a nechte práci na nás.