Tento reklamační řád stanovuje podmínky uplatňování záruky na díla vytvořená společností Stride XL s.r.o. (dále jen "Zhotovitel") a na poskytované úklidové služby. Dokument určuje postup při vyřizování reklamací od jejich podání až po vyřešení a odstranění reklamované vady.
Tento reklamační řád je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně dohodnuty jiné záruční podmínky. V takovém případě mají smluvní podmínky přednost před tímto řádem.
Práva a povinnosti obou stran, které nejsou uvedeny v tomto reklamačním řádu nebo smluvně ujednány, se řídí platnými zákony České republiky, zejména Obchodním zákoníkem, Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele v aktuálním znění.
"Zhotovitelem" se rozumí firma Stride XL s.r.o., sídlící na adrese Sekaninova 869/3, Husovice, 614 00 Brno, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 107027/KSBR.
1. Za jaké vady služeb neseme odpovědnost?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba v okamžiku poskytnutí nemá vady a je dodána v souladu se smlouvou. Služba je považována za bezvadnou a v souladu se smlouvou, když:
odpovídá popisu uvedenému ve smlouvě o poskytování služeb a jejích přílohách;
je poskytnuta v dohodnutém termínu a trvá po stanovenou dobu;
je provedena s patřičnou odborností a péčí; je v souladu s požadavky právních předpisů.
Zhotovitel se zavazuje řešit oprávněnou reklamaci Objednatele bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.
2. Jaká je záruční doba na poskytovanou službu?
Vzhledem k povaze prováděné činnosti (úklidové práce apod.) má Objednatel služby právo uplatnit reklamaci provedených prací:
okamžitě při převzetí díla – písemně do Předávacího protokolu díla (je-li vyhotoven). Originál Předávacího protokolu díla zůstává Objednateli,
neprodleně po zjištění vad, nejpozději však do 24 hodin od předání díla, a to výhradně e-mailem na adresu BudVCilu@gmail.com
Skryté vady služby lze reklamovat nejpozději do šesti měsíců od předání díla.
Pokud Objednatel uplatní viditelnou vadu v záruční lhůtě s nepřiměřeným zpožděním od jejího vzniku, nemusí být tato vada Zhotovitelem uznána.
Probíhající reklamační řízení neopravňuje Objednatele k nezaplacení faktur za provedené služby.
Záruka se nevztahuje na:
závady způsobené nepříznivými přírodními vlivy a živelnými pohromami,
závady vzniklé zanedbáním běžné údržby,
závady způsobené vlastním přičiněním Objednatele či zásahy třetích osob,
závady vzniklé nevhodným zacházením nebo vandalismem,
změny způsobené přirozeným vývojem,
poškození způsobená domácími zvířaty
3. Jaké nároky máte v případě vadného plnění?
Pokud Vám byla služba poskytnuta vadně, máte především následující práva:
bezplatnou nápravu (především dodatečné nebo náhradní poskytnutí služby);
adekvátní snížení ceny;
odstoupení od smlouvy, pokud vadné plnění představuje podstatné porušení smlouvy. Za podstatné se považuje takové porušení, o kterém porušující strana při uzavírání smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, kdyby toto porušení předvídala; v jiných případech se porušení nepovažuje za podstatné!
Tímto ustanovením nejsou dotčena případná další práva vyplývající z platné legislativy.
4. V jakých situacích nelze uplatnit práva z vadného plnění?
Práva z vadného plnění Vám nepřísluší, jestliže:
jste o vadě věděli před poskytnutím služby;
jste vadu zapříčinili sami, zejména poskytnutím nesprávných či neúplných informací;
jste byli před poskytnutím služeb upozorněni, že výsledek nemusí být stoprocentní – například u odstraňování odolných skvrn apod.
5. Jaký je postup při reklamaci?
Objednatel je povinen uplatnit reklamaci písemně, a to buď na Předávacím protokolu, nebo e-mailem na adresu budVCilu@gmail.com.
Každá reklamace musí obsahovat tyto informace:
Jméno / Název Objednatele
Kontaktní údaje osoby uplatňující reklamaci včetně telefonu a e-mailu
Přesnou adresu místa plnění smlouvy (provedení díla / poskytnutí služeb)
Datum uplatnění reklamace
Datum vzniku / zjištění reklamované vady
Stručný a výstižný popis vady, okolností jejího vzniku / zjištění, faktorů ovlivňujících vznik vady a možných následků souvisejících s reklamovanou vadou. Doporučuje se doplnit popis fotografiemi reklamované vady.
Návrh termínů pro návštěvu Zhotovitele na místě reklamované vady k projednání reklamace
Podpis osoby uplatňující reklamaci
Zhotovitel se po telefonické domluvě dostaví do 3 pracovních dnů od doručení reklamace na místo plnění k projednání reklamace. Objednatel je povinen v této lhůtě umožnit Zhotoviteli přístup k reklamované vadě a být přítomen při projednání reklamace.
Zhotovitel informuje Objednatele o uznání či neuznání oprávněnosti reklamace. V případě oprávněné reklamace zahájí postup k odstranění vady dle dohody s Objednatelem. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřešena bez zbytečných průtahů, nejpozději do 30 dnů od uplatnění Reklamace.
Objednatel je povinen umožnit Zhotoviteli v dohodnutých termínech přístup na místo reklamované vady a poskytnout mu součinnost v rozsahu sjednaném ve Smlouvě o dílo / Údržbové smlouvě.
V Brně dne 15. 4. 2025
Kontaktujte nás
Napište nám e-mail a my se vám obratem ozveme ohledně termínu konzultace. Nebo zavolejte na +420 725 445 138. Jsme tu pro vás každý pracovní den 8–18.
V čilu
V čilu je profesionální služba, která zahrnuje veškeré práce spojené s údržbou vašeho domova a zahrady. Místo řešení každodenních starostí s údržbou si můžete užívat volný čas s rodinou nebo se věnovat svým koníčkům.
Od sekání trávníku přes opravy střechy až po údržbu bazénu – postaráme se o vše. Ušetříte nejen čas a námahu, ale získáte i jistotu, že o váš majetek pečují zkušení odborníci.
S námi komunikujete pouze s jedním kontaktním místem, které zajistí veškeré potřebné služby. Dopřejte si luxus bezstarostného bydlení a nechte práci na nás.